Freedom Fry from our development forums just made a break through in "hacking". He made it possible to run the Linux operating system on the PSP. It has to access the kernel mode so it is only for 1.0 and 1.5 PSPs. He does warn you that because it has to access the kernel mode, it can brick your PSP! He said he tested it hundreds of times and his never became bricked but still heed the possibility. The readme didn't contain much information except this is a "proof concept" and it is "very limited right now". He will be updating this within the next few days so look out for it. The readme has all the technical specifications and geeky jazz for you develops who are interested.
moi s'est le "it can brick your PSP!" qui me donne pas envi de le test...
je commence la vie active , j'ai trouver un travail ( C.D.I ) , et comme ce travail est basé à Montauban , j'emmenage labas , dans un T1 , donc je n'aurai pas le net pendant au moins 3 mois , le temps que je prenne un a
T'inquiète pas, ils disent sa pour se protèger en cas de brick mais c'est tout.
Comme le flash copy ils disent que sa peut la bricker, ou alors comme le downgrader ils disent que sa peut la bricker et encore même pour le FlashMOd : sa peut la bricker ( par contre celui là c'est vrai )
je commence la vie active , j'ai trouver un travail ( C.D.I ) , et comme ce travail est basé à Montauban , j'emmenage labas , dans un T1 , donc je n'aurai pas le net pendant au moins 3 mois , le temps que je prenne un a